Učitelji

Dječje radijske emisije o važnim i intrigantnim temama

U Radijskoj družini ZAG djeca prolaze kroz cijeli postupak pripreme radijske emisije – od biranja teme i sugovornika, preko pripreme za intervjue, snimanja na terenu ili u školi, do preslušavanja i odabira materijala, izbora glazbe te montaže, a često se bave temama različitosti i problemima s kojima se susreću djeca i mladi

Dječji film o nasilju Ti ćeš meni reć’ i kako ga koristiti u nastavi

Donosimo vam kratki eksperimentalni film Ti ćeš meni reć’ Filmske družine ZAG iz OŠ Marije Jurić Zagorke i pisanu pripremu za nastavu Hrvatskog jezika u kojoj je prof. Nataša Jakob opisala kako se ovaj film može iskoristiti u 5. razredu, prilikom obrade obavezne lektire Junaci Pavlove ulice

Osam jednostavnih koraka za provjeru bilo koje vijesti

Donosimo vam infografiku koju je međunarodna knjižničarska organizacija IFLA napravila kao odgovor na širenje lažnih vijesti i poticaj na kritičko promišljanje. Dostupna je na ukupno 38 jezika, a na hrvatski ju je prevelo Hrvatsko knjižničarsko društvo

Od ideje do premijere: kako snimiti film u školi

Od kojih se sve faza sastoji proces snimanja filma, kako voditelj filmske družine može u njemu usmjeravati učenike te kako organizirati i koga pozvati na premijeru dječjeg filma – pročitajte u tekstu prof. Melite Horvatek Forjan, suvoditeljice filmske družine u Osnovnoj školi Marije Jurić Zagorke

Kako osnovati filmsku družinu u školi?

Što je sve potrebno za pokretanje i uspješno vođenje filmske družine kao izvannastavne aktivnosti u školi, piše prof. Melita Horvatek Forjan, koja u zagrebačkoj Osnovnoj školi Marije Jurić Zagorke s kolegicama već 15 godina vodi družinu ZAG

Snimajući filmove djeca uče i o prihvaćanju različitosti

Učenici koji se po nečemu razlikuju od svojih vršnjaka, darovita i djeca s posebnim potrebama često su protagonisti dokumentarnih filmova Medijske družine ZAG, koja već 15 godina djeluje u zagrebačkoj Osnovnoj školi Marije Jurić Zagorke

Plac: nagrađivani eksperimentalni film koji obožavaju i predškolci

Djeca iz ovog primjera mogu puno razumijeti o samom filmu, što je trik u filmu, kakve se tehnike mogu koristiti, što je animacija… Također se može vezati za priče o hrani i preko njih na temu nacionalnog identiteta, kao na primjer – je li hrvatska srdela zaista ukusnija od slovenske iako obje plivaju u Jadranskom moru

Ne pričamo o vama nego o djeci

U ovom kratkom filmu roditelji i nastavnici prepoznat će sebe ili ljude koje poznaju, a preporučuje se za gledanje i sa srednjoškolcima kao poticaj za razgovor o sextingu, sigurnom korištenju interneta i drugim aktualnim temama

Dan BezVeze: Cijela škola jedan dan bez mobitela

Dan škole u zagrebačkoj Osnovnoj školi Rapska obilježen je projektom Dan BezVeze, koji je osmislila učiteljica informatike Mirena Maljković. Učenici, učitelji i roditelji pozvani su da taj dan ne koriste mobitele i drugu tehnologiju, a u školi su organizirane razne aktivnosti

Pozitivan primjer kako osnovnoškolci usvajaju osnove medijske pismenosti

Prof. Anita Kiš iz Osnovne škole Većeslava Holjevca opisala nam je kako na izvannastavnoj aktivnosti, ali i u redovnoj nastavi Hrvatskog jezika obrađuje različite medije i medijske sadržaje. Donosimo vam i dva kratka filma koja su njezini učenici snimili kao zadatak uz lektiru Mali princ

Uz projekt ‘Drugi’ djeca i mladi mogu učiti o toleranciji

Odličan novi HRT-ov projekt, u kojem su sudjelovali učenici osnovnih i srednjih škola, nastavnici, stručnjaci i nevladine udruge uključene u građanski odgoj, donosi zanimljive materijale koji djeci i mladima mogu pomoći u upoznavanju i razumijevanju različitosti

Kako bi se u školi trebalo učiti o medijima?

Preporuke za edukatore, koje su dio Preporuka za zaštitu djece i sigurno korištenje elektroničkih medija, donose smjernice za medijsko opismenjavanje djece i adolescenata u kontekstu nastavnih i izvannastavnih aktivnosti

Ovi mladi ljudi praznike su proveli učeći o filmu

Na Nastavi filmske umjetnosti u kinu Tuškanac u siječnju je sudjelovalo 145 osnovnoškolaca, srednjoškolaca, studenata i nastavnika. Pročitajte kako izgleda ovaj besplatni obrazovni program Hrvatskog filmskog saveza

Mali novinari osjetljivi na predrasude

Za Klinček, školski list Osnovne škole Sveti Petar Orehovec učenici pišu o događajima u svojoj školi, ali i o medijskim manipulacijama, problemima sigurnosti na internetu i drugim zanimljivim temama

Što sve djeca uče gledajući filmove

Dijete razvija empatiju i bolje razumijevanje postupaka drugih ljudi preko glavnih likova u filmu. Gledanjem filmova potpuno nesvjesno razvija i određene misaone sposobnosti kao što su percepcija ili opažanje, koncentracija i vizualna memorija

UKLJUČITE SE!

Preporuke za zaštitu djece

Birajmo što gledamo

PUBLIKACIJE

PIŠITE NAM

ANKETA

Koje vještine medijske pismenosti smatrate najvažnijima?

Pogledaj rezultate

Loading ... Loading ...

Facebook

Facebook