Preporuke
Mračna strana videoigara – Nastavna priprema za radionicu
Pogledajte s učenicima kratki film "Igra izvan ekrana", koji je snimila Filmska skupina OŠ Mate Balote iz Buja, i provedite radionicu o videoigrama i njihovom utjecaju na nasilno ponašanje - na temelju materijala pripremljenih u sklopu 17. Festivala prava djece
Teme
Što je digitalni otisak i kako nastaje?
Objavljivanje i komentiranje na društvenim mrežama, označavanje da nam se nešto sviđa ili ne sviđa, posjećivanje internetskih stranica, pretraživanje pojmova, igranje igara putem aplikacija ili na mrežnim stranicama - samo su neke od aktivnosti na temelju kojih nastaje naš digitalni otisak
Roditelji
Kako s djecom razgovarati o govoru mržnje
Iako razgovori o temama poput mržnje, rasizma, seksizma i ksenofobije mogu biti neugodni za mnoge roditelje, važno je u obitelji stvoriti siguran prostor za ovakve razgovore i pomoći djetetu da prepozna govor mržnje kada se s njime susretne uživo ili online i da zna kako na njega reagirati
Učitelji
Javni poziv za sufinanciranje projekata medijske pismenosti u 2026.
Agencija za elektroničke medije sljedeće će godine sufinancirati projekte medijske pismenosti s ukupno 54.000 eura, a za pojedini projekt može se dobiti od 1.000 do 6.000 eura. Prijave na javni poziv otvorene su do 21. siječnja 2026. u 12:00 sati
Djeca i mladi
Mentalno zdravlje mladih između ekrana i stvarnosti
"Niti jedna generacija prije nije odrasla pod svjetlom ekrana i stalnim pogledima javnosti, niti prolazila kroz toliku količinu pritiska na vlastiti identitet", piše UNICEF-ova mlada ambasadorica za prava djece i mladih Nina Topić, u blogu koji vam u cijelosti prenosimo
Dani medijske pismenosti 2025
Nagrađeni filmovi srednjoškolaca na natječaju ‘Je li ovo stvarno?’
U srednjoškolskoj kategoriji na filmskom natječaju u sklopu osmih Dana medijske pismenosti pobjedio je film 'Bura', a posebna priznanja dobili su filmovi 'Nerealni prikazi ljepote i života' i 'Sintetički sram'. Pogledajte radove mladih autora iz Malog Lošinja, Rijeke i Varaždina!
Medijska pismenost smatra se jednom od ključnih kompetencija 21. stoljeća. Prema široko prihvaćenoj definiciji, uključuje sposobnosti pristupa, analize, kritičkog vrednovanja i stvaranja medijskih sadržaja. >>>POJMOVNIK
Aktualno
Javni poziv za sufinanciranje projekata medijske pismenosti u 2026.
Agencija za elektroničke medije sljedeće će godine sufinancirati projekte medijske pismenosti s ukupno 54.000 eura, a za pojedini projekt može se dobiti od 1.000 do 6.000 eura. Prijave na javni poziv otvorene su do 21. siječnja 2026. u 12:00 sati
Partneri portala







