Oglašavanje

Zaštita djece i mladih od negativnih utjecaja oglašavanja

Zakonom i drugim propisima zabranjuje se i ograničava oglašavanje i tržišna komunikacija za niz proizvoda i usluga pa se, primjerice, kod oglašavanja alkoholnih pića ne smije povezivati konzumiranje alkohola s poboljšanim fizičkim stanjem ili vožnjom

Dijete želi svaku igračku iz reklame

Psihologinja Hana Hrpka savjetuje kako reagirati kad dijete izražava želju za svakom igračkom koju vidi na reklami i ljuti se i plače kad mu roditelji kažu da je ne može dobiti

Oglašavanje u Hrvatskoj od svojih početaka do danas

Saznajte kada su nastali neki naši još uvijek popularni brendovi i pred kojim se izazovima oglašavanje nalazi danas. Iz knjige ‘Odgovorno oglašavanje’ donosimo vam pregled razvoja oglašavanja, tržišnog komuniciranja i marketinga u Hrvatskoj

Znaju li djeca što su oglasi?

Istraživanja pokazuju kako djeca tek između 7. i 9. godine života počinju razumjeti namjeru reklamnih poruka da potakne na kupnju

Otkud na Jupiteru hrenovke?

Pročitajte kako je jedna mama svom sinu objasnila što su reklame i kako nastaju te zbog čega često nemaju puno veze sa stvarnošću

ZAŠTITA DJECE U MEDIJIMA

ZAŠTITA DJECE U MEDIJIMA

Kolumnisti

Kampanja

Kampanja

PUBLIKACIJE

PIŠITE NAM

ANKETA

Kada je vaše dijete prvi put bilo u kinu?

Pogledaj rezultate

Loading ... Loading ...

Facebook

Facebook