Cilj filmskog natječaja koji u sklopu Dana medijske pismenosti 2021. organiziraju Agencija za elektroničke medije, UNICEF i Hrvatski filmski savez je potaknuti djecu i mlade da putem filma progovore o utjecaju medija na njihovo

Piše: Ana Dokler

U sklopu Dana medijske pismenosti 2021. Agencija za elektroničke medije, UNICEF i Hrvatski filmski savez organiziraju za djecu i mlade na temu “Mediji i moji osjećaji”.

Uskoro 4. Dani medijske pismenosti

Jedna od glavnih tema ovogodišnjih Dana medijske pismenosti je utjecaj medija na mentalno zdravlje pa ovim filmskim natječajem želimo potaknuti djecu i mlade da putem filma progovore o tome, na temelju svoga iskustva, ili iskustava svojih vršnjaka.

Zanima nas kako se djeca i mladi osjećaju dok koriste različite medije i platforme, odnosno prate određene medijske sadržaje, ili pak dok stvaraju i objavljuju svoje sadržaje. Naglasak može biti na pozitivnim, ili negativnim utjecajima, ili na prepoznavanju granice između pozitivnih i negativnih utjecaja medija na njihove osjećaje, sliku o sebi, odnose s drugima, učenje i druge obaveze i aktivnosti, navike, nošenje sa stresom, razinu općeg zadovoljstva životom i tako dalje.

Kako se prijaviti

Pozivamo mlade autore – osnovnoškolce i srednjoškolce, odnosno filmske družine i klubove da snime svoj kratki film ili video u trajanju do 3 minute i prijave ga na natječaj. To može biti igrani, dokumentarni, ili animirani film, TV reportaža, ili film slobodnog stila, odnosno eksperimentalni film, hibridni video rad koji sadrži više filmskih rodova, video spot ili namjenski film.

Svoje radove možete prijaviti do 15. svibnja putem prijavnice na portalu medijskapismenost.hr. Molimo vas da film, odnosno video objavite na svom Vimeo ili YouTube kanalu i pošaljete nam poveznicu na njega, ili nam rad pošaljete preko We Transfera – kao što se traži u prijavnici.

Komisija sastavljena od predstavnika organizatora odabrat će najbolje filmove u dvije kategorijeosnovnoškolci i srednjoškolci. U svakoj će nagraditi tri filma, a prve nagrade će biti edukacije iz područja medijske pismenosti za jednu osobu – sudjelovanje na sedmodnevnoj Filmskoj radionici za djecu i mladež u Kraljevici, ili na desetodnevnoj Školi medijske kulture “Dr. Ante Peterlić”, sa svim pokrivenim troškovima.

Odabrani filmovi koristit će se u edukacijske svrhe i u svrhu promoviranja Dana medijske pismenosti, te medijske i filmske pismenosti općenito na različitim platformama i događanjima u organizaciji UNICEF-a, Agencije za elektroničke medije i Hrvatskog filmskog saveza.

Pročitajte Uvjete sudjelovanja

Prijavite svoj film na natječaj

Za sve dodatne informacije obratite se na e-mail: medijskapismenost@aem.hr

Naš online život, o kojem roditelji ništa ne znaju – pobjednici natječaja

Foto: Hrvatski filmski savez