Zašto u medijima nema više pozitivnih priča?
Ako stalno čitamo negativne vijesti, postajemo skloniji vjerovati u negativne ishode događaja jer se takvih primjera brže sjetimo, budući da smo takvim informacijama češće izloženi
Read MoreAko stalno čitamo negativne vijesti, postajemo skloniji vjerovati u negativne ishode događaja jer se takvih primjera brže sjetimo, budući da smo takvim informacijama češće izloženi
Read More19 Mar, 2020 | Dani medijske pismenosti 2020., Naslovna, Radio
Iako na radiju dosta toga ide uživo, neke se emisije i prilozi snimaju unaprijed, a potom se dorađuju u montaži da bi sve zvučalo savršeno. Brisanje grešaka u montaži posebno je oduševilo posjetitelje radionice “Djeca upoznaju medije” održane krajem veljače na Yammat FM-u
Read More2 May, 2019 | Dani medijske pismenosti 2019., Naslovna, Televizija
Kako bi zadovoljili potrebe raznovrsne publike, urednici slažu središnje informativne emisije po principu švedskog stola, u kojem nude za svakoga po nešto – saznali su učenici na radionici ‘Djeca upoznaju medije’ na Novoj TV
Read More3 Apr, 2018 | Naslovna, Problem dezinformacija, Roditelji
Važno je pomoći djeci da razumiju kako funkcioniraju mediji i kako se rade vijesti, posebno kada je riječ o uznemirujućim izvanrednim vijestima. Objasnite im da se u ovakvim slučajevima često šire i razne neprovjerene informacije koje treba uzeti s rezervom
Read MoreNakon ankete kojom su ispitali navike korištenja medija i medijsku pismenost srednjoškolaca, učenici iz geografske grupe Prirodoslovne škole Vladimira Preloga pokrenuli su na Facebooku grupu Intelektul@c! na kojoj prenose aktualne, poučne, zanimljive, korisne i važne vijesti
Read More