Kako i zašto učiti o medijima – u učeničkim domovima
Bili smo na interaktivnom predavanju ‘Kako i zašto učiti o medijima’ koje je za djevojke iz Učeničkog doma Marije Jambrišak održala novinarka, urednica i publicistica Višnja Biti
Read MoreBili smo na interaktivnom predavanju ‘Kako i zašto učiti o medijima’ koje je za djevojke iz Učeničkog doma Marije Jambrišak održala novinarka, urednica i publicistica Višnja Biti
Read MoreAgencija za elektroničke medije sufinancira projekte, manifestacije, seminare, konferencije, radionice, predavanja, istraživanja ili pripremu i izradu edukacijskih materijala na temu medijske pismenosti. Najviši iznos koji se može dobiti za pojedini projekt iznosi 40 tisuća kuna, a rok za podnošenje prijava je 19. prosinca 2019.
Read More12 Nov, 2019 | Internet, Naslovna, Problem dezinformacija
Znate li što su algoritmi, eho komore i filter mjehurići i kako mogu utjecati na vaše stavove i odluke? Objašnjenja vam prenosimo iz nove studije Europske komisije koja govori o utjecaju algoritama na širenje dezinformacija te ističe medijsku pismenost kao neophodan dio rješenja za te izazove
Read More16 Oct, 2019 | Naslovna, Prepoznajte stereotipe
U preglednom radu “Uloga medijske pismenosti u samopredodžbi mladih uvjetovanoj medijskim idealima ljepote”, autorica Tea Stipan donosi uvid u dosadašnja istraživanja u tom području
Read MoreŠto je, a što nije kritička medijska pismenost, zašto je važna i kako je roditelji mogu poticati kod djece? Odgovore na ova pitanja i prijedloge za razgovor u obitelji prenosimo iz knjižice za roditelje i skrbnike “Djeca i mediji” u izdanju Agencije za elektroničke medije i UNICEF-a
Read More