Hrvatska udruga za odnose s javnošću dodijelila je Agenciji za elektroničke medije i Uredu UNICEF-a za Hrvatsku godišnju nagradu za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti za projekt

Izvor: Agencija za elektroničke medije

Projekt Dani medijske pismenosti Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku dobio je godišnju nagradu Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) – Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti. se dodjeljuje za izvrsnost u osmišljavanju i provedbi projekata vezanih uz strateške komunikacije i odnose s javnošću u tvrtkama, vladinim ustanovama, tijelima lokalne uprave i samouprave, udrugama i agencijama za odnose s javnošću.

Agencija za elektroničke medije i UNICEF pokrenuli su projekt Dani medijske pismenosti kao platformu za okupljanje i suradnju raznovrsnih društvenih dionika, za poticanje i organiziranje održivih projekata, kao i za osvještavanje javnosti o važnosti medijske pismenosti i osnaživanje građana vještinama medijske pismenosti, te kao podršku odgajateljima i nastavnicima razvojem edukacijskih materijala za medijsko obrazovanje.

Organizirajte predavanje ili radionicu povodom Dana medijske pismenosti

“Iznimno smo zadovoljni što smo dobili ovu respektabilnu nagradu i što su i stručnjaci za odnose s javnošću prepoznali vrijednost i značaj projekta Dani medijske pismenosti. Nagrada će i nama i našim dragim partnerima iz UNICEF-a biti dodatni poticaj da nastavimo još vrijednije raditi na osnaživanju građana vještinama medijske pismenosti, jedne od najvažnijih vještina za život i rad u 21. stoljeću, kao i na okupljanju širokog kruga društvenih dionika”, rekao je zamjenik predsjednika Vijeća za elektroničke medije Robert Tomljenović.

“Raduje nas što su stručnjaci za odnose s javnošću prepoznali projekt Dani medijske pismenosti čiji je cilj razvijanje vještina medijske pismenosti kod djece i mladih. U suvremenom svijetu u kojem živimo, u kojem smo svi, pa tako i djeca i mladi, svakodnevno izloženi velikoj količini informacija i medijskih sadržaja, razvijati vještine analize i kritičkog promišljanja postaje sve važnije. Ova je nagrada važno priznanje stručnjaka da kroz provedbu ovog projekta postižemo važne rezultate te poticaj da ovogodišnji Dani medijske pismenosti budu još uspješniji”, kazala je Đurđica Ivković, v.d. predstojnice Ureda UNICEF-a za Hrvatsku.

U tijeku su pripreme za Dane medijske pismenosti 2019., koji će se održati od 8. do 12. travnja u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Ministarstva znanosti i obrazovanja. Za Dane medijske pismenosti 2019. bit će pripremljeni novi obrazovni materijali te organizirana predavanja, radionice, filmske projekcije i druge aktivnosti za djecu i odrasle.

Saznajte više o Danima medijske pismenosti 2019.

Tijekom nagrađenih prvih Dana medijske pismenosti u travnju 2018. ukupno je organizirano više od 130 raznovrsnih događanja i aktivnosti u 60 gradova diljem Hrvatske, a u njima je sudjelovalo više od 6 i pol tisuća djece iz cijele Hrvatske. Projekt je imao nekoliko segmenata – javna predavanja i radionice, priprema i izrada edukacijskih i informativnih materijala, te radionice za učenike u vodećim medijima.

U suradnji sa stručnjacima pripremljena su obrazovni materijali za predavanja o medijskoj pismenosti u vrtićima, osnovnim i srednjim školama, koji su s naše internetske stranice medijskapismenost.hr preuzeti više od 15 tisuća puta. Tiskana je i distribuirana prva slikovnica za medijsku pismenost, koja govori o razlici između fikcije i stvarnosti, te knjižica “Djeca i mediji” sa savjetima za roditelje. U sklopu aktivnosti “Djeca upoznaju medije” u vodećim su medijskim kućama organizirane radionice na kojima su se učenici iz 90 škola upoznali s načinom funkcioniranja medija i nastankom sadržaja.

Rezultati prvih Dana medijske pismenosti u Hrvatskoj