Znati kako mediji funkcioniraju najbolja je zaštita od medijske manipulacije. Medijska pismenost je temelj za kritičko gledanje različitih sadržaja, od sapunica do vijesti. Kakvo je njezino mjesto u hrvatskim školama, pogledajte u prilogu Televizije Studnet

Video: Televizija Student

Kako rade mediji, tko stvara vijesti, kako nastaje reportaža? Ovime se u školi bavi dio nastave hrvatskog jezika poznat kao medijska kultura. To je jedini doticaj učenika s medijskom pismenošću. Da bi se to popravilo, trebaju nam najprije medijski pismeni učitelji.

“Problem je taj što u primarnom obrazovanju učitelji i profesori hrvatskog jezika, koji završavaju Filozofski fakultet, uopće nemaju taj kolegij”, kaže učiteljica Ljiljana Studeni.

Priliku za učenje odgajatelji i učitelji dobili su u sklopu projekta Multimedijska akademija za odrasle. U sedam europskih zemalja udruga Telecentar organizirala je tečaj fotografije, zvuka i video produkcije, a u prilogu možete vidjeti što se tamo radilo i što hrvatski stručnjaci za medijsku pismenost smatraju ključnim za medijsko opismenjavanje djece.

Kako za svu djecu osigurati jednaka prava u okviru medijske pismenosti?