U sklopu 2. Dana medijske pismenosti, u ponedjeljak 8. travnja na Sveučilištu VERN’ održat će se panel diskusija na kojoj će stručnjaci i kreatori sadržaja raspravljati o utjecaju i društvenoj odgovornosti zvijezda YouTubea i društvenih mreža te izazovima regulacije sadržaja na ovim platformama

Izvor: VERN’

YouTube i društvene mreže su postale medijske platforme koje svakoga dana ostvaruju sve veći doseg i utjecaj na razne društvene skupine, a posebno djecu i maloljetnike. Kreatori foto i video sadržaja s velikim brojem pratitelja često nisu niti svjesni utjecaja koji imaju na svoju publiku, posebno u trenutku kad nestaje granica između promocije osobnih interesa i društvenog utjecaja. Stoga ne čudi da se pitanje regulacije sadržaja na ovim kanalima sve više nameće kao primarna tema u zemljama Europske unije.

Koji su novi trendovi u konzumaciji medijskog sadržaja na internetu, tko su zvijezde YouTubea i društvenih mreža u Hrvatskoj i kakva je njihova društvena odgovornost, te koji su izazovi regulacije sadržaja na društvenim mrežama saznat ćete na panel diskusiji “Video influenceri: gdje prestaju privatni interesi, a počinje društvena odgovornost” koja će se održati u ponedjeljak 8. travnja, s početkom u 11 sati na Sveučilištu VERN’ (dvorana 200, II. kat, Importanne Galleria, Iblerov trg 10, Zagreb).

U okviru događaja održat će se dva panela, na kojima će gostovati stručnjaci i kreatori sadržaja:

1. panel: Video sharing platforme

  • Ivana Ćosić Pregrad, klinička psihologinja
  • Matej Lončarić, Direktor Video, Innovation projects, JoomBoos, 24sata
  • Svenky, content creator, Instagram i YouTube
  • Marko Vuletić, content creator, Instagram i YouTube

Moderatorica: Marija Volarević, predavačica, Veleučilište VERN’

2. panel: Regulacija sadržaja

  • Matea Frajsberger, click4chic, content creatorica, Instagram i YouTube
  • Luka Lajić, fotograf i content creator, Instagram
  • Maja Mihovilović, predavačica, Veleučilište VERN’
  • Robert Tomljenović, zamjenik predsjednika Vijeća i ravnatelja Agencije za elektroničke medije
  • Anamarija Virant, Digital PR menadžer, Degordian

Moderatorica: Marija Slijepčević, pomoćnica dekana, predavačica, Veleučilište VERN’

Panel diskusija dio je 2. Dana medijske pismenosti, koji se održavaju od 8. do 12. travnja, u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku.

Dani medijske pismenosti 2019. – Raspored događanja