Oznaka: Agencija za elektroničke medije

Dani medijske pismenosti

Medijska pismenost jedna je od ključnih vještina za život u 21. stoljeću, potrebna jednako i djeci i odraslima, da bi znali medije koristiti za svoje i opće dobro. Da bi što više djece dobilo priliku upoznati se s osnovama medijske pismenosti, Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku, pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Ministarstva znanosti i obrazovanja, u suradnji s brojnim partnerima i medijskim kućama pokrenuli su Dane medijske pismenosti. Od 19. do 21. travnja 2018., ali i tijekom cijele druge polovice travnja pa i početkom svibnja odvijale su se brojne aktivnosti i događanja s ciljem informiranja i educiranja djece, roditelja, nastavnika i odgojitelja o toj važnoj temi i vještini. Odgojiteljima i nastavnicima i dalje su dostupni obrazovni materijali pomoću kojih mogu održati sat medijske pismenosti s djecom i mladima u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama. Grupe učenika posjetile su medijske kuće i upoznale njihov način rada te se i sami okušali u proizvodnji medijskih sadržaja, a organizirane su i razne radionice i predavanja za djecu i odrasle u knjižnicama i organizacijama koje se bave medijskom pismenošću. Roditeljima je također na raspolaganju kratki vodič za korištenje medija u obitelji.   Kako je 974 učenika iz cijele Hrvatske o medijima učilo u medijima Ukupno 90 radionica “Djeca upoznaju medije” održano je u sklopu Dana medijske pismenosti na HRT-u, RTL-u, Novoj TV, u Jutarnjem, Večernjem i Novom listu,...

Read More
  • 1
  • 2

Preporuke za zaštitu djece

Birajmo što gledamo

PUBLIKACIJE

PIŠITE NAM

ANKETA

Koliko vremena vaša djeca tijekom praznika provode uz ekrane?

Pogledaj rezultate

Loading ... Loading ...

Facebook

Facebook