“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljena su tri televizijska spota koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika.

Kampanji “Birajmo što gledamo” priključili su se i poznati televizijski novinari i urednici Marija Miholjek i Petar Pereža (Nova TV), Zoran Šprajc i Tomislav Jelinčić (RTL), te Danijela Trbović i Zoran Vakula (HRT), snimajući svoja video svjedočenja o tome kako s vlastitom djecom biraju medijske sadržaje.