Teme

Dijete ima temper tantrum kad mu ne dam mobitel

Mama trogodišnjaka tražila nas je savjet jer njezin sin plače, viče i postaje agresivan ako mu ne da mobitel kako bi gledao crtiće ili igrao igrice. Donosimo odgovor psihologinje Sunčane Rokvić

Zaštita djece i mladih od negativnih utjecaja oglašavanja

Zakonom i drugim propisima zabranjuje se i ograničava oglašavanje i tržišna komunikacija za niz proizvoda i usluga pa se, primjerice, kod oglašavanja alkoholnih pića ne smije povezivati konzumiranje alkohola s poboljšanim fizičkim stanjem ili vožnjom

Dijete želi svaku igračku iz reklame

Psihologinja Hana Hrpka savjetuje kako reagirati kad dijete izražava želju za svakom igračkom koju vidi na reklami i ljuti se i plače kad mu roditelji kažu da je ne može dobiti

Koji su sve oblici elektroničkog nasilja

Od vrijeđanja, širenja neistinitih informacija ili pak otkrivanja nečijih tajni, do krađe identiteta… iz priručnika za roditelje Delete Cyberbullying prenosimo pregled oblika i obilježja elektroničkog nasilja

Okultni i paranormalni sadržaji nisu za mlađe od 18

U Preporukama za zaštitu djece i sigurno korištenje elektroničkih medija, među potencijalno štetnim audiovizualnim sadržajima navedeni su i okultni i paranormalni sadržaji. Pročitajte zbog čega takvi programi moraju biti označeni kategorijom 18 i ne smiju se emitirati prije 23 sata

Kvalitetni medijski sadržaji za djecu do šeste godine

Koje su glavne razvojne osobine djece od rođenja do šeste godine te kako bi, s obzirom na to, trebali izgledati medijski sadržaji namijenjeni najmlađima? Odgovore na ova pitanja daje UNICEF-ov priručnik ‘Kako komunicirati s djecom’

Znaju li djeca što su oglasi?

Istraživanja pokazuju kako djeca tek između 7. i 9. godine života počinju razumjeti namjeru reklamnih poruka da potakne na kupnju

Ima li štete od edukativnih aplikacija za najmlađe?

Moja kći ima dvije i pol godine i već je uz razne edukativne aplikacije za djecu i crtiće i pjesmice s YouTubea naučila brojati do 10, čitati većinu slova, imenovati razne oblike, boje, životinje… i to i na hrvatskom i na engleskom

Zbog čega mladi toliko vole selfije?

Tinejdžeri imaju naglašen osjećaj “imaginarne publike”, psihološko stanje u kojem osoba vjeruje kako je drugi stalno promatraju i razmišljaju o njoj

Crtani film: Put u svijet medijske pismenosti

Ovaj 7-minutni crtani film na jednostavan način objašnjava što je to medijska pismenost i zašto je ona nužni preduvjet slobodnom življenju i pripadanju društvu u kojem živimo

ZAŠTITA DJECE U MEDIJIMA

ZAŠTITA DJECE U MEDIJIMA

Kolumnisti

Kampanja

Kampanja

PUBLIKACIJE

PIŠITE NAM

ANKETA

Kada je vaše dijete prvi put bilo u kinu?

Pogledaj rezultate

Loading ... Loading ...

Facebook

Facebook