Teme

Seksizam na hrvatskim portalima

Ekipa koja je pokrenula Facebook stranicu Seksizam naš svagdašnji nastoji pokazati koliko je seksizam prisutan na našim portalima i u drugim medijima, kako bi osvijestili javnost o tom problemu

Djeca i oglašavanje: što se smije, a što ne?

U Hrvatskoj, kao i u svijetu, postoji niz zakona čije odredbe štite djecu u oglašavanju zbog njihove lakovjernosti i nedostatka životnog iskustva te moguće povrede roditeljskog autoriteta

Rezultati istraživanja: Kako hrvatski predškolci provode vrijeme uz ekrane

S prvim rođendanom uz male ekrane vrijeme provodi 40% djece, s dvije godine taj broj penje se na 79%, a s četiri godine elektroničke uređaje koriste gotovo svi. Većini je prvi uređaj bio TV, a slijede ga mobitel i tablet, pokazalo je istraživanje Poliklinike za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba i Hrabrog telefona

Kvalitetni medijski sadržaji za djecu do šeste godine

Koje su glavne razvojne osobine djece od rođenja do šeste godine te kako bi, s obzirom na to, trebali izgledati medijski sadržaji namijenjeni najmlađima? Odgovore na ova pitanja daje UNICEF-ov priručnik ‘Kako komunicirati s djecom’

Kako djeca razlikuju medijski prostor od stvarnosti?

Djeca do treće godine vjeruju kako je audiovizualni sadržaj zapravo prozor u svijet i sve ono što je prikazano drže stvarnim. Razlikovanje se postupno usavršava s djetetovim misaonim razvojem i iskustvom u korištenju medija sve do 12. ili 13. godine života

Mediji, dječji moralni razvoj i percepcija svijeta

Izloženost agresivnim medijskim sadržajima, osobito u informativnom programu, utječe na djetetovu percepciju sigurnosti svijeta i naravi ljudi – tako stječu dojam da je svijet opasnije mjesto nego što uistinu je

Pozitivni i negativni utjecaji medija

Mediji mogu na pozitivan, ali i negativan način utjecati na živote djece u svim područjima njihova razvoja pa tako i na spremnost na suradnju s drugima ili pak agresivno ponašanje

Dijete ima temper tantrum kad mu ne dam mobitel

Mama trogodišnjaka tražila nas je savjet jer njezin sin plače, viče i postaje agresivan ako mu ne da mobitel kako bi gledao crtiće ili igrao igrice. Donosimo odgovor psihologinje Sunčane Rokvić

Zaštita djece i mladih od negativnih utjecaja oglašavanja

Zakonom i drugim propisima zabranjuje se i ograničava oglašavanje i tržišna komunikacija za niz proizvoda i usluga pa se, primjerice, kod oglašavanja alkoholnih pića ne smije povezivati konzumiranje alkohola s poboljšanim fizičkim stanjem ili vožnjom

Dijete želi svaku igračku iz reklame

Psihologinja Hana Hrpka savjetuje kako reagirati kad dijete izražava želju za svakom igračkom koju vidi na reklami i ljuti se i plače kad mu roditelji kažu da je ne može dobiti

Koji su sve oblici elektroničkog nasilja

Od vrijeđanja, širenja neistinitih informacija ili pak otkrivanja nečijih tajni, do krađe identiteta… iz priručnika za roditelje Delete Cyberbullying prenosimo pregled oblika i obilježja elektroničkog nasilja

Okultni i paranormalni sadržaji nisu za mlađe od 18

U Preporukama za zaštitu djece i sigurno korištenje elektroničkih medija, među potencijalno štetnim audiovizualnim sadržajima navedeni su i okultni i paranormalni sadržaji. Pročitajte zbog čega takvi programi moraju biti označeni kategorijom 18 i ne smiju se emitirati prije 23 sata

Znaju li djeca što su oglasi?

Istraživanja pokazuju kako djeca tek između 7. i 9. godine života počinju razumjeti namjeru reklamnih poruka da potakne na kupnju

Ima li štete od edukativnih aplikacija za najmlađe?

Moja kći ima dvije i pol godine i već je uz razne edukativne aplikacije za djecu i crtiće i pjesmice s YouTubea naučila brojati do 10, čitati većinu slova, imenovati razne oblike, boje, životinje… i to i na hrvatskom i na engleskom

Zbog čega mladi toliko vole selfije?

Tinejdžeri imaju naglašen osjećaj “imaginarne publike”, psihološko stanje u kojem osoba vjeruje kako je drugi stalno promatraju i razmišljaju o njoj

Crtani film: Put u svijet medijske pismenosti

Ovaj 7-minutni crtani film na jednostavan način objašnjava što je to medijska pismenost i zašto je ona nužni preduvjet slobodnom življenju i pripadanju društvu u kojem živimo

ZAŠTITA DJECE U MEDIJIMA

ZAŠTITA DJECE U MEDIJIMA

Dječji izbori

Dječji izbori

Kolumnisti

Kampanja

Kampanja

PUBLIKACIJE

PIŠITE NAM

ANKETA

Koliko vremena vaša djeca tijekom praznika provode uz ekrane?

Pogledaj rezultate

Loading ... Loading ...

Facebook

Facebook