U spotu iz brazilske kampanje ‘Normalno je biti drugačiji’, tinejdžerica s Downovim sindromom govori kako je jednaka kao druge djevojčice, ali i različita od njih, no na jedan neočekivan način

Izvor: Kako komunicirati s djecom

Normalno je biti drugačiji, televizijski prilog iz 2011., nastao u proizvodnji brazilske nevladine udruge Instituto MetaSocial, istaknut je u UNICEF-ovu priručniku Kako komunicirati s djecom kao jedan od pozitivnih primjera medijskih sadržaja koji se bave temama zaštite djece, raznolikosti i teškoća u razvoju.

Prilog je dio kampanje pod nazivom Normalno je biti drugačiji, čiji je cilj slaviti svjetsku raznolikost i uključivati djecu i mlade s Downovim sindromom i drugim teškoćama u razvoju. U spotu tinejdžerica govori kako je jednaka kao i druge djevojčice, ali i različita od njih, iako priča ima neočekivan kraj.

Kakvi medijski sadržaji djeci pomažu u prihvaćanju razlika

Komentari

Komentari