Kampanjom se želi osigurati veća vidljivost ženskog sporta u vijestima i na sportskim kanalima, povećati dužina govora sportašica u sportskim vijestima, predstaviti žene i kao sportašice, trenerice, izbornice, sportske novinarke, sutkinje i/ili sportske entuzijastkinje

Izvor: e-mediji.hr

U srijedu 2. svibnja započeo je prvi dio kampanje u sklopu projekta “Za veću vidljivost ženskih sportova u elektroničkim medijima” koji će trajati dva tjedna. U sklopu kampanje prikazat će se na nacionalnim i lokalnim TV postajama dva video spota te dva radijska spota na brojim radijskim postajama u Republici Hrvatskoj.

Cilj ovoga projekta je afirmacija ženskog sporta u društvu, posebno kolektivnog i njegovo veće medijsko praćenje, čime se podiže svijest javnosti o važnosti vidljivosti ženskih sportova u medijima. Navedenom promotivnom kampanjom želi se osigurati i veća vidljivost ženskog sporta u vijestima i na sportskim kanalima, povećati dužina govora sportašica u sportskim vijestima, predstaviti žene i kao sportašice, trenerice, izbornice, sportske novinarke, sutkinje i/ili sportske entuzijastkinje te omogućiti ženama da slobodno odabiru sportove kojima će se baviti, posebice one koji se tradicionalno smatraju muškim.

Sporazum o suradnji na projektu “Za veću vidljivost ženskih sportova u elektroničkim medijima” potpisali su 26. ožujka predstavnici Hrvatskog olimpijskog odbora, Ureda za ravnopravnost spolova Vlade Republike Hrvatske i Agencije za elektroničke medije, pod pokroviteljstvom Središnjeg državnog ureda za šport.

Tom je prilikom ravnatelj Agencije za elektroničke medije i predsjednik Vijeća za elektroničke medije Damir Hajduk objasnio kako je na temelju kontinuiranih istraživanja koja provodi Agencija uočena podzastupljenost ženskih sportova u programima nacionalnih televizija, a posebno u informativnim programima.

“U 370 analiziranih priloga samo 14 su bili o ženskom kolektivnom sportu. O potrebi ravnopravnijeg praćenja ženskog kolektivnog sporta najviše govori podatak da su od 17 posto registriranih sportašica u odnosu na 83 posto registriranih sportaša, 50 posto uspješnih plasmana u olimpijskim sportovima postigle hrvatske sportašice. Stoga u okviru rada naše Agencije djeluje i skupina Žene i mediji, a tema promocije ženskog sporta, posebno kolektivnog, je nama u Agenciji iznimno važna. Zato putem našeg Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija posebno potičemo medije da se bave temama ravnopravnosti“, rekao je Hajduk.

Svjetski dan radija posvećen sportu

U sklopu kampanje, u raznim TV i radio emisijama gostovat će ambasadori i ambasadorice projekta: Danira Bilić, naša proslavljena košarkašica; Anđa Jelavić, izbornica hrvatske ženske košarkaške reprezentacije; Andrea Ivančević, atletičarka; braća Martin i Valent Sinković, veslači; sestre Ana i Lucija Zaninović, tekvandoašice i boksač Filip Hrgović te predstavnici Agencije za elektroničke medije, Hrvatskog olimpijskog odbora i Ureda za ravnopravnost spolova Vlade Republike Hrvatske, koji zajednički provode ovu kampanju i cijeli projekt.  

Važno je da mediji, koji imaju veliku moć i snagu, predstavljaju različite vijesti iz područja i ženskog i muškog sporta podjednako, a sve s ciljem da se izbjegnu stereotipi koji mogu dovesti do predrasuda prema ženskom sportu. Veća vidljivost u medijima zasigurno bi predstavljala snažan poticaj razvoju ženskog sporta i uključivanju većeg broja žena u sportske aktivnosti.

Više od igre: kako mlada nogometašica pobjeđuje predrasude

Komentari

Komentari